|
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲,Mar 19 2024 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲,Mar 19 2024 سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲,Mar 19 2024
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ " "
کد خبر: 1997

بازدید امام جمعه از دانشگاه علوم پزشکی فسا و حضور در نشست صمیمی هیئت رئیسه

به گزارش آدینه فسا به نقل از وب دا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه جدید فسا در نشست هیات رییسه دانشگاه حضور یافت و به بررسی مسایل مهم بهداشتی و درمانی شهرستان پرداختند و عملکرد دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آدینه فسا به نقل از وب دا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه جدید فسا در نشست هیات رییسه دانشگاه حضور یافت و به بررسی مسایل مهم بهداشتی و درمانی شهرستان پرداختند و عملکرد دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه جدید فسا با بیان اینکه اسلام در بحث پزشکی و علوم پزشکی بعنوان یکی از رشته های علمی پیشتاز بوده است، گفت: اسلام به مساله بهداشت و درمان و علوم پزشکی بهاء داده است و در آیات قرآن و فرمایشات اهل بیت عصمت و طهارت در زمینه بهداشت، پیشگیری از امراض و بیماری ها و درمان راهکارهایی داده شده است.
حجت الاسلام جمالی زاده ضمن اشاره به تحول عظیم علوم پزشکی کشور به برکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما در قبل از انقلاب در ابتدایی ترین مسایل پزشکی مشکل داشتیم و نیازمند به خارج بودیم . ولی به برکت انقلاب و نظام در این سی و چند سال انصافا رشد قابل چشمگیری هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در کشور داشته ایم که نمونه اش را در دانشگاه علوم پزشکی فسا دیدیم.
امام جمعه فسا افتخارات دانشگاه علوم پزشکی فسا را بعنوان یک دانشگاه شهرستانی باورنکردنی و غیرقابل تصور دانست.
ایشان ادامه داد: صفا و صمیمتی که در اهداف و آرمانها در بین ارکان و هیات رییسه و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه وجود دارد در دانشگاه های کشور کم نظیر است. تدین و پایبندی به ارزش ها و اصول دینی در کنار خلاقیت و دغدغه مند بودن سرمایه گرانقدری می باشد.
حجت الاسلام جمالی زاده اظهار داشت: فعالیت های دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه سلامت آنقدر از نظر دین اهمیت دارد که در کنار امنیت و حتی قبل از آن قرار گرفته است.
امام جمعه فسا گفت: کادر و نیروهای سالم باسواد متخصص و در راس آن مدیران برجسته جزو مولفه های موفقیت دانشگاه علوم پزشکی است.
در این نشست ریاست دانشگاه ، معاونین و روسای بیمارستانهای حضرت ولیعصر(عج) و دکتر شریعتی گزارشی از اقدامات انجام شده طی پنج سال اخیر ارایه نمودند.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه جدید شهرستان فسا  از بخش های مختلف آموزشی ، دانشجویی و پژوهشی دانشگاه و آزمایشگاه کوهورت بازدید نمودند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار