|
يكشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 12 2024 يكشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 12 2024 يكشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 12 2024
۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ " "
کد خبر: 3977

خطبه های نماز جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ مصادف با ١٠ شوال ١٤٤٥ فسا

حجة الاسلام والمسلمین جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا: یکی از چهره های سیاسی صاحب‌نظر در مسائل سیاسی ولی ناهماهنگ با جریان دولت، بعد از این عملیات وعده صادق سپاه، گفت: واقعاً من این ادعا را باور نداشتم که اسرائیل بدون آمریکا نتواند دوام بیاورد، ولی با این عملیات به این باور رسیدم که اسرائیل بدون آمریکا، حتی ۱۰ دقیقه هم نمی تواند دوام بیاورد.

حجة الاسلام والمسلمین جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا:
 یکی از چهره های سیاسی صاحب‌نظر در مسائل سیاسی ولی ناهماهنگ با جریان دولت، بعد از این عملیات وعده صادق سپاه، گفت:
واقعاً من این ادعا را باور نداشتم که اسرائیل بدون آمریکا نتواند دوام بیاورد،
ولی با این عملیات به این باور رسیدم که اسرائیل بدون آمریکا، حتی ۱۰ دقیقه هم نمی تواند دوام بیاورد.

 رسانه‌هایی که کارشان پمپاژ یأس و ناامیدی در اذهان مخاطبین است در این سالهای گذشته با حجم گسترده و بسیار بالا، وطن و ایرانی و جمهوری اسلامی را مورد تحقیر قرار می دادند و با ادبیات زشت،
قبل از این عملیات صبح صادق سپاه، می گفتند: ایران توان حمله به اسرائیل را ندارد و نمی تواند پاسخ اسرائیل را بدهد و حتی بعضاً می گفتند اگر ایران بتواند اسرائیل را بزند ما لباس زنانه می پوشیم یعنی ما مرد نیستیم. همین ها وقتی دیدند ایران اسرائیل را زد به میدان آمدند و گفتند: این موشک‌های ایران که به اسرائیل نخورده ، گنبد آهنین اسرائیل مانع رسیدن این موشک ها به خاک اسرائیل شده است. و وقتی دیدند این موشک‌ها در خاک اسرائیل فرود آمده، گفتند: تلفاتی نداشته و بی‌فایده بوده و فقط هزینه‌بر بوده. ببینید! این جماعت این چینند.
 مردم ما بویژه جوانان و تحصیلکرده‌ها دقت کنند این تحلیل‌ها را، و بدانید کاسبی اینها در همین تحلیل های دروغ و خلاف واقع و تحقیر ایران و ایرانی و مقابله با جمهوری اسلامی ست. اگر چه اینچنین روش‌هایی همیشه بوده ولی الان صدای بوقها و گستردگی و تنوع رسانه‌ای‌شان بیشتر شده.
 اگر بر فرض کسی به رسانه های خودی ما اعتماد ندارد، حداقل به کارشناسان در این چنین مسائل مراجعه کند. عملیات وعده صادق، موجب حیرت دوست و دشمن در داخل و سراسر جهان شد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات ارتش ترکیه گفت: موشک های ایرانی خسارت زیادی به ۳ نقطه در اسرائیل زده اند. سه نقطه هدف گرفته شد؛ دو پایگاه هوایی و یک مرکز رصد موساد؛ طبق اطلاعاتی که به من رسیده، دو پایگاه، خسارت بدی دیده‌اند و اینکه گفته می‌شود، خسارت خفیف بوده، چنین نیست و آنها سعی دارند، خسارت را بپوشانند.
هدف ایران از حمله، نشان‌دادن این قابلیت بود تا کجا را می‌تواند بزند و نمایش توانمندی‌اش بود که یک بازدارندگی بسیار مهم به ایران داد.

 حداقل سه ابر قدرت دنیا : فرانسه، انگلیس، و در رأس همه آمریکا و برخی کشورهای بی غیرت و مزدور منطقه، وقتی که دیدند ایران بناست اسرائیل را بزند و البته خود ایران از قبل اعلان کرده بود، این قدرتها آمدند و پدافند دفاعی برای اسرائیل را به عهده گرفتند که این غیر از گنبد آهنین اسرائیل است ولی باز نتوانستند مانع عملیات ایران شوند.
عملیاتی که ایران بنا نداشت اسرائیل را بزند و فقط نوعی بازدارندگی و البته قدرت نمایی ایران در برابر دشمنان بود چون که
 اگر ایران می خواست اسرائیل را بزند ابتدا پهپادها را نمی فرستاد. ایران در حوزه پهپادی نیز براساس آنچه رسانه‌ها منتشر کرده‌اند تنها به پهپاد شاهد-۱۳۶ اکتفا کرد که غربی‌ها مدعی‌اند چند سالی است با آن روبه‌رو بوده و راه رهگیری آن را فراگرفته‌اند. رژیم اسرائیل و غرب نه موفق شدند در برابر شاهد-۱۳۶ مقاومت کنند و نه تاب و توان امواج پهپادهای ناشناخته و پیشرفته‌تر را دارند. و نیز اگر می خواست اسرائیل را بزند قطعاً از موشکهای سطح بالای فتّاح و خیبر، موشک‌های هایپرسونیک و موشک ویژه‌ای مانند خرمشهر-۴ استفاده می کرد که نکرد.
و در نهایت اگر می خواست اسرائیل را بزند که قبلش اطلاع نمی داد. اینها نشانه قدرت و اقتدار ما و پوشالی بودن اسرائیل و قدرتهای حامی اوست.
آنچه مردم ما باید بدانند اینکه نظام اسلامی ما اهل جنگ نیست. هیچ جنگی را در منطقه، ما شروع نکردیم پای تمام جنگها را در منطقه، دیگر قدرتها باز کردند. ولی بدانید صلح و آرامش وقتی به دست میاید که جنگ‌بلد، باشیم. جنگ افروزی غیر از جنگ بلدی‌ست. جنگ‌بلد یعنی قدرت و اقتدار به تعبیری دیگر: صلح وقتی بوجود می‌آید که جنگ کردن را بلد باشیم.

 مردم متوجه باشید گول رسانه های مزدور و اجیر شده را چه شناسنامه دارش و چه بی شناسنامه‌اش، داخل نشین و خارج نشین را نخوریم که نان شان در آوار ایران و تحقیر و خون ایرانی ست.

 دو سال پیش گفتم و در ماجرای عین‌الاسد هم گفتم: در آخرین جلساتی که از حاج قاسم در جمع محدودی از یاران قدیمی‌اش داشت، وقتی در آن جمع، از حاج قاسم پرسیدند که دست برتر در مقابله با دشمن چه می باشد ایشان می فرماید اقتدار و قدرت. جز قدرت با جبهه غرب نمی شود حرف زد. جز قدرت، هیچ زبانی را نمی فهمند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:کلیدواژه‌ها
""
اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار