|
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 19 2024 يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 19 2024 يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 19 2024
۹ آبان ۱۳۹۸ " "
کد خبر: 2840

خطبه های نماز جمعه 3 آبان 1398 مصادف با 26 صفر 1440 فسا

امام جمعه فسا در خطبه های امروز نمازجمعه سوم مهرماه مصادف با ٢۶ صفر، در مصلای این شهر:_
متأسفانه برخی پروژه های نیمه‌تمام عمرانی فسا همچون پروژه فاضلاب شهری - که در ارتقای سطح بهداشت عمومی، حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع محدود آب تأثیرگذار است و قریب به 8 سال از آغاز آن می گذرد - رها و تعطیل شده است.
 از اقشار مختلف مردم، دغدغه‌مندان و دلسوزان بویژه اصحاب رسانه‌ و فعالین در فضای مجازی دعوت می‌کنم به میدان آمده و امثال اینچنین مسائل را مورد مطالبه جدی قرار دهند .
باید دست‌اندر کاران به این سؤال‌ پاسخ دهند که دلیل به سرانجام نرسیدن این پروژه مهم بعد از 8 سال علی‌رغم اعلان مسئولین استانی، مبنی بر آمادگی سرمایه گذاری چندین میلیون یورویی بانک توسعه اسلامی در احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری فسا، چیست؟
اتمام این پروژه در ایام خشکسالی، می‌توانست بخشی از مشکلات آب صنعت و کشاورزی منطقه را برطرف کند.
همچنین از مسئولین محترم شهرستان توقع داریم نتیجه و مصوبات سفرهای مسئولین استانی و کشوری را همچون سفر هفته‌ی گذشته معاون وزیر راه به شهرستان را اعلان کنند تا مردم بدانند این سفرها چه فایده ای برای رفع مشکلات مردم داشته است.

 - به دام افتادن و دستگیری سرشبکه سایت و کانال تلگرامی آمدنیوز، طی عملیاتی پیچیده و چندلایه توسط سازمان اطلاعات سپاه، از شاهکارهای این مجموعه در راستای دفاع از انقلاب و حراست از امنیت روانی جامعه و شکست توطئه‌ی سرویس‌های اطلاعاتی ابرقدرت‌های جهانی می باشد.
 امیدواریم عوامل نفوذی آن در کشور از هر جناح و جایگاهی که هستند شناسایی و به مردم معرفی شوند.

- به خواهران و برادران عزیزی که موفق به سفر پباده روی کربلا شدند زیارت قبول گفته و از متولیان و مسئولین محترم که در تسهیل امور سعی و تلاش داشته‌اند تشکر می کنیم. و
تشکر ویژه داریم از ملت بزرگوار و دولت محترم عراق، مرجعیت عالیقدر و موکب‌داران غیور عراقی که کریمانه از زائران اربعین حسینی میهمان‌نوازی کردند. اجر همگی ایشان با اباعبدالله الحسین علیه السلام.

- سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع نخبگان علمی کشور یکی از معدود سخنرانی های سالیانه ایشان است که موضوعات راهبردی کلان داخلی و منطقه ای و جهانی را با مبانی علمی و منطقی متقن مورد بحث قرار می دهند که بر مسئولین و مردم است که با تعمق فکری به آن بنگرند و آینده نظام اسلامی را در آن فرمایشات دیده و مبانی حرکتی تمامی فعالیت‌های خود را به سمت و سوی آن ترسیم کنند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار