|
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 02 2024 پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 02 2024 پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 02 2024
۲۹ آبان ۱۴۰۱ " "
کد خبر: 3649

خطبه های نماز جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۲۳ ربیع الثانی ۱۴۴۴ فسا

امام جمعه شهرستان فسا: خون، فراموش‌شدنی و ضایع‌شدنی نیست و خداوند انتقام سختی خواهد گرفت

◾️بار دیگر، در این چند روزه، شاهد جنایت‌هایی توسط اغتشاشگران به عنوان سربازان پیاده دشمنان در برخی از شهرهای کشورمان و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان‌مان بودیم، از جمله در شیراز، شهید عزیزمان حجة الاسلام والمسلمین مؤیدی که یک طلبه و روحانی متدین و انقلابی که خود و زندگی‌اش را وقف بر خدمتگزاری به مناطق و خانواده‌های محروم کرده بود را داشتیم.

????آنچه که هم اکنون نظام و کشور ما با آن روبروست جنگی تمام عیار توسط دشمنان و در رأس آن امریکا و هم پیمانانش بویژه اسرائیل و عربستان علیه ما، که نه فقط در یک میدان بلکه در میادین مختلف اعم از تحریم های اقتصادی، امنیتی و سیاسی، اطلاعاتی و همچنین روش‌های اغتشاش و ترور به جنگ ما آمدند و با موج‌سواری روی نارضایتی‌های داخلی با هدف تضعیف اقتدار نظام و با همراهی فعالیت های دیپلماسی و برقراری ارتباط با دیگر کشورها جهت اثرگذاری بر اذهان عمومی کشور دامن زدند.
مهمترین وجه این جنگ ترکیبی، در عرصه شناخت و اداراک آدم‌هاست که مبتنی بر ساخت اداراک و ایجاد شناخت در مخاطب بر پایه روایت‌های خودشان استوار می باشد. دشمن، با این روش، افکار عمومی جامعه خصوصا جوانان را برای رسیدن به اهدافی که دارد آماده کرده و آن‌ها را مهیای همراهی با خود می‌کند.

◽️اگر چه نظام و انقلاب محکم تر از آن است که با این بادها آسیبی ببیند ولی در این مقطع بر تمامی آحاد از مردم بزرگوار بويژه نخبگان و فعالین فضای مجازی ست که با حفظ هوشیاری در این هجمه همه جانبه دشمنان همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس، دَین خویش را به انقلاب و نظام برآمده از خون شهدا ادا کنند. در این میدان آنچه مهم است روایت صحیح و درست و مستند را به موقع به دست آوردن و بلافاصله تبیین آن به نحو قوی، و از شرایط موفقیت در این عرصه، آفندی و تهاجمی عمل کردن است نه پدافندی.

♦️دشمنان این نظام و ملت و تمامی اغتشاشگران بدانند که در این جهان، خون مظلوم اگرچه شهید نباشد به هیچ وجه از بین نمی‌رود. چه رسد به شهید که حسابش جداست
امیرالمؤمنین علیه السلام در فرازی می فرمایند که در این جهان آفرینش ، خون، از بین نمی‌رود و ضایع نمی‌شود ؛ یعنی خون فراموش‌شدنی و ضایع‌شدنی نیست و خداوند انتقام سختی خواهد گرفت. ممکن است کسی مالی را از دست بدهد و جبران نشود، اما خون این‌طور نیست.
لذا دشمنان بدانند همانگونه که در انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن تجربه شده، قطره قطره ی این خون ها اثر دارد و دیر یا زود هستی‌شان را با ذلت و خواری در همین جهان بر باد خواهد داد.
مردم ما هم بدانند اگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و قضایی ما با احتیاط و وسواس در برابر اغتشاشگران و ناامن کنندگان جامعه عمل می کنند حمل بر ضعف نشود بلکه ناشی از تدبیر و مصالح کلان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:کلیدواژه‌ها
"نماز جمعه فسا"
اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار