|
يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024 يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024 يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024
۴ بهمن ۱۴۰۱ " "
کد خبر: 3694

خطبه های نماز جمعه ٣٠ دی ۱۴۰۱ مصادف با ٢٧ جمادی الثانیه ۱۴۴۴ فسا

اتحادیه اروپا با راه‌اندازی این کارزار تبلیغاتی و رسانه‌ای مزوّرانه، سعی در وادار کردن ایران به عقب‌نشینی در موضوعاتی چون برجام و مسائل منطقه‌ای و قدرت دفاعی و امثال ذلک دارد

 امام جمعه شهرستان فسا:
???? مردم بزرگوار ما به اینچنین اقدامات غربی‌ها علیه ارکان امنیتی و انقلابی و اقتدار کشور همچون تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم آن، عادت دارند و سرنوشت این اقدامات را هم خوب می‌دانند.
اگر چه این اقدام اروپا، فاقد وجاهت بین‌المللی است چرا که طبق قواعد مرسوم بین الملل، نهاد نظامی رسمی یک کشور هیچگاه تحریم نمی‌شود و براساس منشور ملل متحد، تعیین و شناسایی گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی با شورای امنیت بوده و اقدامات یکجانبه‌ی دولت‌های عضو براساس همان منشور ملل متحد، مردود و فاقد وجاهت بین المللی و حتی برای کشورهای عضو اتحادیه هم غیر الزام‌آور است ولی آنچه اهمیت دارد اینکه هدف از این قطعنامه اتحادیه اروپا، قبل از اینکه اقدامی عملی باشد یک کار تبلیغاتی و رسانه‌ایست - که با توجه به شکست‌شان در اغتشاشات اخیر که تمام توان خود و ایادی‌شان با حمایت انبوه و وسیع رسانه‌ای و لجستیکی را به میدان آوردند - برای ایجاد التهاب دوباره در فضای سیاسی کشور.

???? اروپا با راه‌اندازی این کارزار مُزوِّرانه، سعی در وادار کردن ایران به عقب نشینی در موضوعاتی چون برجام و مسائل منطقه‌ای و قدرت دفاعی و امثال ذلک دارد، که قطعاً هیچ نتیجه‌ای جز افتضاح بیشتر برای خودشان، رهاوردی نخواهد داشت.
 
???? سپاه پاسدارانی که دلاورانه در مقابل تروریست‌هایی چون داعش ایستادگی کرد، جلودار مبارزه با گسترش مواد مخدری -که در زمان سلطه آمریکا بر افغانستان رشد چشمگیر داشت- بوده و در ثبات امنیت منطقه تاثیرگذار است را تروریست می‌نامند و تحریم می‌کنند.
دنیا بداند! مردم ما سپاه را ناموس و عزیزتر از جان خود می‌دانند و به هیچ‌وجه در رابطه با آن کوتاه نمی‌آیند و مهمتر اینکه ملل آزاد منطقه خاور میانه هم اثر وجودی سپاه را دیده‌اند و ثابت کرده‌اند که مدافع سرسخت سپاه در منطقه خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار