|
يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024 يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024 يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ " "
کد خبر: 3714

خطبه های نماز جمعه ٢١ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ١٩ رجب ۱۴۴۴ فسا

امام جمعه شهرستان فسا: راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال که چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب ملت بزرگ ایران است با توجه به مشکلاتی که امسال دشمنان برای ما ایجاد کردند و جهانخواران به طمع افتادند و در بوق‌هایشان کرده‌اند از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. پیام راهپیمایی امسال به تمامی دشمنان این است که ما زنده و به آرمان‌های شهدای انقلابمان وفادار مانده‌ایم.

امام جمعه شهرستان فسا:
 راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال که چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب ملت بزرگ ایران است با توجه به مشکلاتی که امسال دشمنان برای ما ایجاد کردند و جهانخواران به طمع افتادند و در بوق‌هایشان کرده‌اند از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. پیام راهپیمایی امسال به تمامی دشمنان این است که ما زنده و به آرمان‌های شهدای انقلابمان وفادار مانده‌ایم.

 در کنفرانس سالانه امنیتی جهانی مونیخ در آلمان، که در اواخر بهمن ماه جاری تشکیل می‌شود خبرهای رسیده حاکی‌‌ست ایران و برخی کشورها مورد دعوت قرار نگرفته‌اند و به جای دعوت از مسئولین، مطابق شنیده‌ها از برخی چهره‌های اپوزیسیون مثل رضا پهلوی فرزند محمدرضا و نوه رضاخان دیده می‌شود. کسی که در زمان حکومت پنجاه و اندی ساله پدر و جدش، دو منطقه مهم - یکی در شمال غرب و دیگری در جنوب و در کرانه خلیج فارس - از ایران جدا و به بیگانگان بخشیده شد. حال چنین شخصی مدعی نمایندگی از ملت را دارد. یا شخص دیگری که در ائتلاف با همین رضا پهلوی ست به نام عبدالله مهتدی دبیر حزب کوموله کردستان ایران که مهمترین شعارش جداکردن کردستان ایران از کشور ما و تجزیه سرزمین ایران می‌باشد. و هر دو هم در اغتشاشات چند ماه قبل در کشور دخیل بودند را به عنوان نمایندگان ملت در کنفرانسی امنیتی دعوت کنند که نشان دهنده سیاست دشمنی دشمنان با یکپارچگی سرزمین ایران اسلامی می‌باشد.

 مردم و جوانان عزیز ببینند با پوشش اغتشاشات و شعارهای ضد ارزشی و ضد دینی، دشمنان و این سرسپردگان، دنبال چه اهدافی بودند. باید به اینها گفت اگر با انقلاب و نظام و ارزشها مخالفید چرا یکپارچگی ایران را که برای هر ملیت و قومیتی عزیز است را هدف قرار داده‌اید؟!

پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز فسا جناب آقای مهندس صفرپور فرماندار ویژه شهرستان طی سخنانی با گرامیداشت دهه فجر، گزارشی از دستاوردهای نظام و انقلاب در شهرستان را تشریح کرد.
همچنین در نمازجمعه امروز فسا، میز خدمت با حضور غالب مدیران شهرستان جهت پاسخگویی به شهروندان دائر بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار