|
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 03 2024 جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 03 2024 جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳,May 03 2024
۲۴ آبان ۱۴۰۲ " "
کد خبر: 3888

خطبه های نماز جمعه ١٢ آبان ١٤٠٢ مصادف با ١٨ ربیع الثانی ١٤٤٥ فسا

امام جمعه شهرستان فسا:
امپراطور رسانه‌ای غرب تا پیش از عملیات طوفان الاقصی، سعی داشت با روایت های نادرست جای مظلوم و ظالم را عوض کند.
این تاکتیک رسانه‌ای غرب است که یک حماسه شکوهمند، یک واقعه وحشتناک در ابعاد بشری را به یک خبر سطحی،
 و یک خبر سطحی را به حماسه‌ای بزرگ و حادثه‌ای ذوابعاد به مخاطب القاء کند.
در طول این سال ها با ملت های مسلمان چنین کردند.
 کشته شدن کرور کرور مردم خاورمیانه را خبری سطحی و نازل و پیش پا افتاده معرفی کردند و کشته شدن یک اروپایی را واقعه‌ای تأسف‌بار برای وجدان بشری ارائه کردند.
8 سال دفاع ما با دیوانه ای وحشی که توسط خودشان تا دندان مسلح شده بود و سلاح های شیمایی هادم نسل بشر را در اختیارش گذاشته بودند را چه طور به دنیا معرفی کردند؟ و همین‌ها در سال ۲۰۰۱ به جان عراق افتادند.
کشته شدن ده ها هزار کودک فلسطینی در اثر اشغال یک سرزمین را حق طبیعی یک رژیم و یک عدد ناچیز و طبیعی جلوه می دهند، ولی جوانان مظلوم و غیرتمند را عده‌ای سرکش و تروریست معرفی می کنند و چنان تبلیغات به راه انداخته بودند که مردم جهان، به دید منفی نسبت به این جوانان مسلمان، داشته باشند،
 اما بر اثر عملیات طوفان الاقصی بحمدالله وجدان های بشری و اذهان مردم غرب که تحت سیطره ی این جباران و زرسالاران پلید قرار دارند نیز بیدار شده و واقعیت امر این است که وجدان های آزاد در جهان امروز از دیدن تصویر این جوانانِ دست از جان شسته‌ی فلسطینی که با دستمال و چفیه صورت‌های خود را پوشانده و با اتکاء به ایمان، جلو این رژیم بی رحم می ایستند به وجد می آید.
 رژیم صهیونیستی در این حادثه اخیر از ابعاد مختلف دچار شکست شد
که یکی از مهم ترین آنها شکست در جنگ روایت ها بود که نتوانست اذهان مردم ناآگاه را همسو با خود داشته باشد و هر چه از این حادثه می گذرد خروش ملت ها گسترده تر می شود.

????مردم عزیز! جوانان و نوجوانان! دختران و پسران!  
برای جوانان غزه و رزمندگان مظلوم فلسطین دعا کنید.
جوانان مظلومی که نسل به نسل متحمل محرومیت های شدیدی می شوند.
بخشی از آن در بیانیه محمد الضیف فرمانده سلحشور فلسطین و پیش از عملیات طوفان‌الاقصی آمده است.
جوان غزه‌ای هم بی‌شک به مانند تمام جوانان دنیا دوست داشت که مدرسه و دانشگاه برود، یک رشته هنری و ورزشی را دنبال کند، برای رسیدن به آرزوها و اهدافش برنامه ریزی کند. شب‌ها فوتبال و فیلم و.. ببیند و مانند همه جوانان دنیا از اقلّ اقتضائات زندگی برخوردار باشد
 اما دشمنِ بد ذات، کینه‌توز و خونخوار بلایی سرشان آورده که چاره‌ای جز زندگی پر استرس در غزه ۵۰ کیلومتری یا در تونل‌ها و جنگیدن مقابلِ روی خود نمی بیند آن هم با دشمنی که ناجوانمردانه خواهر یا برادر یا پدر یا مادر یا همه اینها را از او گرفته و دست بردار نیست.  
طوفان الاقصی و مجاهدان فلسطینی از آسمان نیامده است، اینها همان کودکان بازمانده‌ای هستند که همه عزیزانش را در تجاوز اسرائیل از دست داده‌اند و از امروز به چیزی جز آزادی و  انتقام نمی‌اندیشید تا لااقل در آینده فرزند خویش یا برادر و خواهر مسلمانش به این سرنوشت دچار نشود.
برای این ملت مظلوم که بعضی حتی این حق طبیعی را از او دریغ می کنند و با او همدردی ندارند به طور خاص دعا کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:کلیدواژه‌ها
""
اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار