|
يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024 يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024 يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 28 2024
۳۰ آبان ۱۴۰۲ " "
کد خبر: 3899

خطبه های نماز جمعه ٢٦ آبان ١٤٠٢ مصادف با ٣ جمادی الاولی ١٤٤٥ فسا

 امام جمعه شهرستان فسا:
 بنا به اعلان منابع رسمی در غزه در چهارشنبه گذشته، تعداد شهدای غزه در این ۴٠ روز به  ۱۱/۵۰۰ نفر رسیده که بیشتر شهدا، از کودکان هستند و همچنین ۳/۶۴۰ نفر تاکنون مفقود،
و  ۲۹/۸۰۰ نفر زخمی.
رژیم صهیونیستی بی‌اعتنا به همه قوانین بین المللی و انسانی مشغول قتل عام مردم است.
مردم غزه، کوچک و بزرگ، با صبر و استقامت و اتحاد و با ایمان راسخ خود، رژیم اسرائیل را به وحشت انداخته‌اند.
آنچه در این وضعیت، قابل تأمل است اینکه قطعه کوچکی از جهان اسلام به نام غزه، در بدترین شرایط و با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در جغرافیای ۱۶۵ کیلومترمربعی بین دریا و خشکی، محاصره‌ شده اند.
منطقه‌ای که از نظر مواهب طبیعی هم مشکل دارد و از نظر کشاورزی سرزمین باروری نیست، و با مشکلات مختلفی که دارد در مقابل یک رژیم جنایتکار -که می‌گوید برترین ارتش‌های دنیا، برترین سیستم‌های اطلاعاتی جهان و بهترین پشتیبانی‌های جهانی را دارد و قدرتی مثل آمریکا و کل اروپا از او پشتیبانی می‌کنند- ایستاده و عرصه را بر صهیونیستها تنگ کرده است.
لذاست که رهبری معظم انقلاب فرمودند:
 امروز یکی از مظاهر قدرت اسلام همین مسئله‌ای است که در فلسطین در حال روی دادن است.
حال ببینید ، مجموعه جهان اسلام با این همه وسعت و جمعیت و امکانات، اگر متحد شوند چه قدرتی خواهند داشت؟!
ایمان و توکل مردم بر خداوند بزرگ ، اگر به میدان بیاید هیچ چیزی جلودارش نیست. اراده و امید مردم به نصرت پروردگار بر هر قدرتی و بر هر تجاوز و ظلمی پیروز است.
این روزها سنتی از سنت‌های خدا را در غزه می‌بینیم. جولان بی‌نتیجه جبهه باطل با همه داشته‌های مادی در مقابل دستان خالی و اراده‌های بلند و ایمان استوار مردم آن منطقه.
همین است که صحنه دگرگون شده و دانه دانه کشورهای حامی اسرائیل جایشان را عوض می کنند. اسرائیل در این چند هفته روز به روز، وجدان‌های خشمناک و ماتم‌زده بیشتری را مقابل خود می بیند تا آنجا که حکام بی‌رحم فرانسه و کانادا هم در چرخشی آشکار و در اثر فشار ملت‌هایشان نتوانستند نسبت به ظلم به غزه ساکت بنشینند و به اسرائیل اعتراض کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:کلیدواژه‌ها
""
اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار