|
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 27 2024 شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 27 2024 شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳,Apr 27 2024
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ " "
کد خبر: 3937

خطبه های نماز جمعه ٢٠ بهمن ١٤٠٢ مصادف با ٢٨ رجب ١٤٤٥ فسا

حجة الاسلام والمسلمین جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا: استقرار نظام دینی که مبنای آن توحید و قسط و عدل است، از آرزوهای مهم تمامی انبیاء و معصومین و اولیاء الهی بوده که توسط امام راحل با حمایت‌های این ملت محقق شد.

حجة الاسلام والمسلمین جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا:
استقرار نظام دینی که مبنای آن توحید و قسط و عدل است، از آرزوهای مهم تمامی انبیاء و معصومین و اولیاء الهی بوده که توسط امام راحل با حمایت‌های این ملت محقق شد.
هیچکس ادعا ندارد در این نظام اسلامی، عیب و مشکل نبوده و نیست، مشکلات بوده و هست، ولی بحمدلله اصل نظام و قانون اساسی نظام و جهت گیری نظام، و رهبری و راهبر اصلی نظام که ناخدای این کشتی‌ست استثناییست.
مشکلاتی هم که وجود دارد عمده بخاطر دشمنی دشمنان و مقابله دائمی آنان در چهل و چهارسال گذشته تاکنون با روشها و ابزارها و توطئه های گوناگون و مقداری هم به برخی معدود مدیران کلان تا جزء که به هر دلیلی نتوانستند از ظرفیت نظام و ملت استفاده کنند و یا خود اهلش نبودند و یا تعمداً مشکل ساز بودند می باشد.
اگرچه این مدیران هم با انتخاب مستقیم و یا غیرمستقیم خود مردم بوده.
فلسفه انتخابات‌ها هم همین است لذا در انتخاباتی که در پیش داریم هم شرکت کنید و هم با فکر و بررسی و بدون تأثیرپذیری از این و آن، و با حجت شرعی بهترین را انتخاب کنید.
با شرکت باشکوه شما در انتخابات آن کسی که انتخاب می‌شود با قدرت و توان بالایی می تواند پیگیر باشد و اگر شرکت شما در انتخاباتها، کمرنگ باشد بالاخره یک نفر رأی خواهد آورد و لو با رأی کم، ولی برای شما مردم و شهرستان معلوم نیست بتواند آنچنان مفید باشد و کاری کند. همچنین با شرکت نکردن شما مردم، آنکه در راستای اهداف و آرمان های شماست و لو ۶۰ درصد یا کمتر، آن بر کرسی مجلس نخواهد نشست بلکه آنکه صد در صد در جهت مخالف آرمان‌های شماست انتخاب خواهد شد که بانی مشکلات بعدی خود ما و شمایی هستیم که شرکت نکردیم!
لذا با فکر و بررسی همه جانبه شما مردم، شخصی انتخاب شود که بتواند خادمی باشد که از حقوق کل شهرستان و عموم مردم دفاع کند.
در این هنگام هم به وظیفه عمل کردیم و هم موجبات خوشنودی روح مطهر امام و ارواح مطهر شهدا و رضایت رهبری عزیزمان را فراهم کردیم.
 راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به عنوان یک تکلیف سیاسی، اجتماعی و شرعی مثل سالهای گذشته مردم عزیز باشکوه شرکت خواهند کرد ان شاءالله.

در طول دوران زعامت و رهبری مقام معظم رهبری، شاهد سخنرانی ها و پیام های محکم و مستدل ایشان بودیم، ولی  چند بیانیه ایشان از حیث استحکام و اتقان چون خورشید می درخشد مثلا پیام ایشان در اولین سالگرد ارتحال امام راحل، پیام ایشان در بیستمین سالگرد پیروزی انقلاب و مهمتر از همه آنها، بیانیه گام دوم انقلاب ایشان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، که به عظمت حادثه انقلاب سال ۵٧ از لحاظ وقوع و ماندگاری آن و نیز به آرمان‌ها و کارکردهای ممتاز و برجسته آن از جهات مختلف و همچنین به عظمت چشم انداز و نیز تأثیرگذاری نقش نیروی جوان در آینده انقلاب توضیحاتی داده‌اند که سزاوار است  با تأمل، این بیانیه، مورد مطالعه از سوی قشر تحصیلکرده و البته مسئولین قرار گیرد.

سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته فسا ، مهندس صفرپور فرماندار ویژه شهرستان بود و همچنین بعد از اقامه نماز عصر جمعه این هفته، مراسم تریبون آزاد که از طرف ستاد نمازجمعه برنامه ریزی شده بود در مصلی نماز جمعه برگزار شد که برخی از شهروندان اعم از برادران و خواهران، پشت تریبون رفته نقطه نظرات خود را در جمع مردم و مسئولین با موضوع انتخابات بیان کردند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:کلیدواژه‌ها
""
اخبار مرتبط
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  

فیلم
صوت
پربازدیدترین ها
آخرین اخبار